H....for Pong

Thursday, September 28, 2006




看完下面「寂寞星球」的報導,萬般感概.......

中七那年,在天天日報打工,有個同事(劉英傑)生日,其他同事送了一部「寂寞星球」給他(唔記得乜地方),他開心到乜咁。我當時看來,挑,成本字典咁厚,英文又密麻麻,有乜特別呀,呢本野。這是我第一次接觸「寂寞星球」。

大二那年,同兩條粉腸去歐洲。唔知係邊班了一本歐洲的「寂寞星球」回來。但太撚長,大家都係求奇睇,都係依靠那本"歐陸旅運",真低能。去到vienna,「寂寞星球」說有一間餐廳的食物 ridiculously large,我們那些日日吃麵包的背囊油姑且一試,仆街,那塊魚柳大塊到成本黃頁咁大,那晚我很滿足。

之後一年,去尼泊爾,第一次真的"吝"晒成本「寂寞星球」,回程飛機時再看埋國家的歷史,發現點解人地D旅遊書寫得咁好。我開始愛上「寂寞星球」。

同年,去日本都用「寂寞星球」。發現捉蟲,明明很簡單的日文漢字地名,譯成英文後馬撚咁長,搞唔掂。日本是少有的地方不用「寂寞星球」的。

兩年前,重訪Prague,家姐借了她N年前用過的「寂寞星球」我,很辛苦才找到書上介紹的好吃餐廳,但幾年來,面目全非。我們問人間餐廳點解唔見左,佢地指一指,原來改建成公廁。也好,屙晒再食。

下個月,去越南,也要帶「寂寞星球」。不過好撚重。

1 Comments:

Blogger Clemens said...

人地鬼佬都話large 一定好叉大份,夠勇 ! 同埋我去日本前都想買本LP看門口,晌書局睇完發現真係睇唔能掂

8:29 PM  

Post a Comment

<< Home